štvrtok 30. augusta 2012

I Wish 41

Prosím nezabite ma... :)



Nevera?!
Čoraz viac uznávaná choreografka Alya Price(19), známa aj ako priateľka Nialla Horana zo skupiny One Direction, odišla za prácou do New Yorku. Našla si za neho náhradu?!

Pod tým bola fotka mňa a Tylera ako sme sa objali a ako som ho v kaviarni chytila za ruku. Viac som nečítala. Otočila som sa na päte a odkráčala som dole. Slzy som zadržiavala z celej sily - veď dole sa určite stretnem s chalanmi, tak nechcem vyzerať, že ma niečo rozhodilo. Čo bola vlastne pravda. Zišla som do predsiene a začala som sa obúvať.
„Ideš domov? Nechcela si počkať na Nialla?“ spýtal sa Liam zmätene.
„Áno a spočiatku áno,“ odpovedala som a obliekla som si kabát.
„Stalo sa niečo?“ Smutne som sa usmiala.
„Spýtaj sa Nialla. A len tak mimochodom, keď odchádzal nebol mrzutý, ale naštvaný alebo smutný.“ Omotala som si okolo krku šál a chytila som rúčku kufra.
„Teraz si ma kompletne poplietla,“ priznal.
„Nechaj tak Liam. Netýka sa ťa to,“ usmiala som sa.
„Ok, tak mu más aspoň niečo odkázať?“ Po krátkom uvažovaní som prikývla.
„Že sa zajtra v štúdiu porozprávame. Liam... nechaj to tak,“ dodala som keď som zbadala, že má na jazyku ďalšiu otázku. „Všetko sa raz dozvieš.“
Posledný krát som sa smutne usmiala a vyšla som do chladného počasia.

Na druhý deň som išla do školy a potom som išla do štúdia. Tam som sa stretla s Danielle a porozprávala som jej ako za veľkou mlákou. (song :)) Po tréningu som vyšla z telocvične a akurát som stretla chalanov spolu s Paulom. Pozbierala som odvahu a vykročila som k Niallovi.
„Niall. Môžeme sa porozprávať?“ spýtala som sa ho priamo.
„Nemáme o čom,“ povedal tak chladne, akoby som mu bola úplne cudzia.
„Ja si myslím, že hej,“ nedala som sa. Pokrútil hlavou a otočil sa smerom k dlhej chodbe.
„Čo sa stalo s tým tvojim: ak bude problém vyriešime ho?“ Ani sa neotočil a kráčal dalej.
„Niall!“ Ani ním nehlo.
„NIALL!!!“ Úspešne ma ignoroval a zabočil ďalej do chodby. Nahnevane som sa otočila a zbadala som tam šokovanú Danielle.
„Nerieš to prosím,“ pokrútila som prosebne hlavou.
Uvedomovala som si, že ho tu budem stretávať každý deň, vzhľadom na to že pracujeme v rovnakej budove. Každý deň sa stretávať s jeho chladným a pohŕdavým pohľadom... horšie ako nočná mora. Potom ma napadlo riešenie. Vylovila som z tašky mobil a vytočila známe číslo.
„Rayen? Ahoj. Odmietol si už tú ponuku? Nie? Super. Nie, ja len, že ju beriem...“
***
„Naozaj tam musíš ísť?“ pýtala sa ma Eleanor už po 837327x.
„Ellie, vieš, že to tak bude lepšie,“ smutne som sa usmiala. Stali sme v letiskovej hale a za polhodinu mi odlietalo lietadlo do NY.
„Nikdy by som si nepomyslela, že sa rozídete,“ povedala Dannie smutne, kým civela na moju a Niallovu fotku v novinách s titulkou Rozchod roka.
„Ešte pred mesiacom ste boli hotová reklama na cukor, aj cukrová vata by sa roztopila a teraz po sebe už ani nešteknete.“ Trpko som sa usmiala.
„Nič netrvá večne.“
„Ale vy ste tak vyzerali,“ trvala Dan na svojom.
„Okej ukončime túto tému. Stále to dosť bolí. Len posledná vec,“ nadýchla som sa, vytiahla som z kabelky kľúče od 1D housu a z krku som si odopla svoju polovičku srdiečka. Spolu som im to podala. El chvíľu váhala ale nakoniec to vzala a vložila do vrecka.
„Si si istá?“ spýtala sa ma.
„Nie,“ usmiala som sa. „Ale už nie je správne mať ich.“
„Ale ostatní chalani ťa radi uvidia.“ Pokrútila som hlavou. Zlomila som ich bratovi srdce a to mi neodpustia. Ale aj ja som si toho vytrpela dosť. Okrem zlomeného srdca a duše som každý deň dostávala tony nenávistných správ, aká som krava, prečo som to urobila a podobne. Ani som ich nečítala.
„Stále si nám hovorila, že pred problémami nemáme utekať, ale presne to teraz robíš!“ vyčítala mi El.
„Ja som mu to chcela vysvetliť. On nepočúval. Takže sa v podstate len rozhýbavam po bolestivom rozchode,“ bránila som sa.  Ozvalo sa hlásenie, že sa mám odobrať k lietadlu.
„Okej baby. Majte sa dobre a budeme si volať, jasné? A možno vám aj niečo donesiem,“ usmiala som sa a objala som ich. Smutne mi zakývali a ja som sa odobrala svojou cestou - do nového života.... 

6 komentárov:

  1. Are you fucking kidding me? :O ja mam teraz akoze zaspat no to neeee :D je to genialne proste mega uzasne :D a nie nezabijem ta lebo by som nevedela ako to bude dalej :D tesim sa na dalsiu cast :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. OMG! prečo si to Niall nedal vysvetliť? ale zas na druhej strane ho chápem... a prečo Alya odchádza? jooj ja to nevydržím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nenapinaj plls kedy bude dalsia cast

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prosim dockam sa aj dalsej casti

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úžasná časť, ako vždy... :) Ale bola som prekvapená, keď som si čítala aj predchádzajúcu časť, ako si to riešila... ach jo... :) teším sa na ďalšiu.. .:)

    OdpovedaťOdstrániť