sobota 11. augusta 2012

I Wish 36

Kvôli tejto časti som tak vianočne naladená - hej hrabe mi :D
Dole je obrázok Alye. Už tu raz bol, ale dávam ho znova :)
Alya
Zo štúdia sme sa presunuli na miesto, kde mali mať chalani koncert. Stáli sme s Eleanor a Danielle, ktorá prišla chvíľku po nás vo VIP lóži a pozerali sme na chalanov. Kiežby mohla táto chvíľa trvať navždy. Bohužiaľ netrvala, chalani skončili a vrátili sa do šatne.
„Boli ste úžasný!“ pochválili sme ich, keď sme za nimi vošli dnu.
„Pché, to my vždy!“ vyhlásil Louis namyslene. Eleanor nadvihla obočie.
„Tekvička, vieš čo sme sa rozprávali...“ veľavýznamne sa naňho pozrela. Lou zamrzol.
„Ale no! Veď ja som to tak nemyslel!“
„Tak si na to dávaj pozor.“ Louis iba kajúcne prikývol zatiaľ čo my sme na nich nechápavo pozerali. El iba mykla plecami a my sme to ďalej neriešili.
„Ako stráviš Vianoce? Ideš do Sleafordu? Lebo ja idem domov do Mullingaru,“ spýtal sa ma Niall, ked sme ležali u mňa doma. Až doteraz sme sa nerozprávali, iba sme ležali na posteli a užívali si prítomnosť toho druhého.
„Nie. Zostávam tu, ale mama za mnou príde. Už dlho chcela ísť do Londýna. Na Silvestra sa vraciaš?“
„Hej. Harry chce urobiť nejakú party. Prídeš? Kľudne aj s mamou,“ uškrnul sa.
„Mama ide na Silvestra s kamoškami preč, ale aj tak by  som ju nezobrala. Nepotrebujem aby sa Harry stal mojím nevlastným otcom,“ zasmiala som sa.
„Ale to by snáď nespravil.“
„Ty ho poznáš lepšie,“ štuchla som doňho.
„Fajn, tak by to zrejme spravil.“ Zasmial sa spolu so mnou
Čas do Vianoc ubehol rýchlo. Deň pred odchodom chalanov a báb domov sme si spravili vlastný Štedrý večer. My sme navarili, chalani ozdobili stromček a 2 dni pred Vianocami sme si spravili Vianoce. Po večeri sme sa začali obdarovávať. Ja som Niallovi kúpila gitaru – bol z nej namäkko celý večer. Miestami som až začínala žiarliť.
„Alya! Tu máš ešte nejaké darčeky. Zrejme od Nialla,“ usmial sa Zayn a podal mi 2 balíčky. Najprv som otvorila ten väčší.
„Konverzy? Si robíš srandu?“ Bola som nadšená.
„Vedel som, že si ich chcela. Farbu som si tipol,“ usmial sa Niall na mňa.
„Tipol si si správne. Presne takéto som chcela!“ odkopla som balerínky a obula som si kanárikovo žlté konverzy.
„Hodia sa ti,“ poznamenala Dannie.
„Dík,“ usmiala som sa na ňu. Podišla som k Niallovi a pobozkala som ho.
„Aj tebe ďakujem,“ zašepkala som mu do ucha a objala som ho.
„No dobre, skončite s nežnostiami. Alya, chcem vedieť, čo je v tej malej krabičke, tak si pohni, lebo ma od zvedavosti pália prsty,“ vyhŕkol Harry.
Zákeracky som sa zaškerila, načiahla som sa za spomínanou krabičkou a po-ma-lič-ky som ju začala rozbaľovať. Harry div, že nevyskočil z kože, zatiaľ čo ja som sa skvele bavila a smiala som sa na jeho výraze. Nakoniec som ju otvorila a našla som tam malý prívesok – srdiečko, ktoré sa dalo rozpojiť na dve časti. So zatajeným dychom som ho vytiahla z krabičky a potichu som si ho prezerala. Bolo jednoduché a na obidvoch častiach bolo napísané I love you.
„Je nádherné,“ to bola jediná vec na ktorú som sa zmohla. Jedným pohybom som ho prepolila a zavesila som si jednu časť na krk. Druhú polku som s úškrnom podala... Harrymu.
„Čo? Mne?“ spýtal sa prekvapene.
„Máš pravdu. Tebe by sa nehodilo,“ povedala som vážne a otočila som sa na Nialla.
„len pre tvoju informáciu, Harrymu by som ho nikdy nedala,“ usmiala som sa naňho a podala som mu ho.
„Nič v zlom Harry,“ dodala som. Ten iba zavzdychal nad tvrdým životom.
„Už som sa zľakol. Zapneš mi?“ podal mi ho späť a nastavil mi ruku.
„Na ruku?“ spýtala som sa v pomykove.
„Aby som naň stále videl,“ usmial sa a pobozkal ma. Zapla som mu ho a sadla som mu na kolená.
„Musím si dať niečo zdravé – zeleninu!“ vybafla zrazu El. všetci sme na ňu pozerali ako na blázna.
„Niall a Alya. Sú spolu taký sladký, až cítim ako ma z toho bolia zuby a naberám kilá. Preto zelenina, lebo ovocie je tiež sladké,“ vysvetlila a odcupkala do kuchyne. Po chvíli sa vrátila s nakrájaným kalerábom čo sa nezaobišlo bez smiechu. Pritúlila som sa k Niallovi, ktorý ma pevne objal. Cítila som sa ako doma. Lebo my sme jedna veľká rodina.

 
 



2 komentáre: