nedeľa 19. augusta 2012

I Wish 38 (2/2)

Toto píšem od babky a pomaličky ale isto chytám nervy na tento pomalý net, pošahaný komp a sprostú klávesnicu. Grrrr...
Koniec tábora bol úplne super a vo štvrtok sa k nám pridal ešte jeden chalan čo vyzeral ako dvojník Josha Hutchersona. Aj môj brat povedal, že sa naňho podobá :) Škoda, že je mladší... :/
Ps: Sorry za chyby ale fakt ma ide z tejto klávesnice šľahnúť... (a neyabudnite na komenty lebo ma fakt šľahne :P)


“Ja…premyslím si to, ok? Aj tak by som už mala ísť aby som zajtra bola čerstvá,”usmiala som sa. Dannie sa tiež postavila a El nás išla odkopnúť. Domov som prišla okolo polnoci, tak som iba zaľahla do postele a spala až do obeda. Ako som vstala, osprchovala som sa a začala som si z včerajšieho nákupu vytriedovať, čo si oblečiem. Asi o 4 prišiel Niall s Liamom, že sa chceli vyhnúť Harryho a Zaynovým prípravám, tak zdrhli.
“Mal som v plane ísť za Danielle, ale tá sa zrejme teraz pripravuje a úprimne,” usmial sa, “nemám moc chuť žehliť jej nekonečne husté vlasy.” Pri predstave ako Liam žehlí Danielline vlasy som sa rozosmiala.
“Ale ja sa idem tiež chystať,” poznamenala som.
“Hej, ale tebe netreba vlasy žehliť a okrem toho máš tu Nialla,” uškrnul sa a zapol si telku. Ja som potiahla Nialla do svojej izby.
“Mne sa páčiš vo všetkom,” povedal, keď som mu ukázala dôvod mojej rozpoltenosti. “Kľudne by si mohla ísť aj v teplákoch.” Vyplazila som mu jazyk.
Nakoniec som si vybrala minisukňu s krátkym topom. Ostatné veci som odložila a sadla som si Niallovi na kolená.
“Dostala som ponuku, ale v Amerike a ja neviem, či ju mám prijať, alebo nie,” vysypala som po chvíli.
“Blázniš? Musíš to zobrať. Je to…”
“Česť,” dokončila som za neho. “Naozaj myslíš, že to mám zobrať?” spýtala som sa neisto.
“Samozrejme. Ale keď tam nechceš, nebudem ťa nútiť. Je to tvoje rozhodnutie a ty si vždy vyberieš správne.” Zamyslela som sa.
“Tak tam teda pôjdem,” rozhodla som sa napokon. Niall sa usmial.
“To som rád.”
Jemne som sa naňho usmiala a zavolala som Rayenovi, že to beriem. Spokojne som  sa pripravila a spolu s chalanmi sme išli na Harryho party. Predtým sme ešte vyzdvihli Danielle a Eleanor. Keď sme tam prišli zábava bola v plnom prúde. Iba sme na seba s Niallom mrkli a vnorili sme sa do víru tancujúcich ľudí.

5 komentárov:

  1. Nie je nejaká kratšia???.... :D Je super... a kým to máš také u babky je to v pohode, ja to mám také v škole v učebni, ktorú využívame na ADK (jeden predmet na OA - hrôza a des)
    Teším sa na ďalší tvoj výtvor.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. supér :D teším sa na pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prosím ťa nestrať nervy a rýchlo píš ďalšiu! :D už sa neviem dočkať čo sa stane v Amerike

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj mne sa zdá nejaká krátka :D :D.. Ale inak je to skvelé!! :)
    PS: Prosím pridala by si tie fotky čo si minule písala ?? :P Tú tašku a pod. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá časť je krátka preto, lebo je to druhá polovica :D

      Odstrániť