nedeľa 2. septembra 2012

I Wish 42

Ale vás napínam, čo? Ale nie len nebol čas :) Viem, že ste nedočkavé tak nech sa páči :P

Strhla som sa zo spánku. Zase tá nočná mora. Pošúchala som si oči a zrazu som si uvedomila aká pesnička mi hrá. Love is dead. Aká irónia, pomyslela som si a znechutene som ju prepla. Nikto mi nedá pokoj. O 2 hodiny sme pristáli v NY a ja som sa hneď vybrala do môjho nového bytu.(song)
Prvé dni v NY boli hrozné. Celé dni som preplakala. Nakoniec som zavolala mame a tá za mnou prišla. Ako som ju uvidela stáť vo dverách iba som sa jej hodila okolo krku a znova som sa rozplakala. Mama ma celý večer utešovala, trpezlivo mi podávala servítky a potom keď som sa konečne upokojila mi poradila. Možno sa niekedy tvári ako pojašená pubertáčka, ale vždy keď treba tak mi pomôže.
Pomaly som sa stavala na vlastné nohy. Mama u mňa zostala celý týždeň a potom kvôli práci odišla. Celé dni prebiehali v akomsi stereotype. Do 4 som tancovala a po večeroch som buď civela do steny alebo som skypovala s Dannie a El. Občas sa priplichtil aj nejaký z chalanov.
Raz večer na konci marca boli baby s chalanmi, takže som ich po dlhom čase videla všetkých. Chalani boli spočiatku na mňa kvôli Niallovi nahnevaní, ale potom im baby vynadali (chalani to opísali ako 1 svetovú vojnu) a oni pochopili, že je to ťažké aj pre mňa. Teraz sa chalani vypytovali na pikošky ohľadom nového Step up, do ktorého som vymýšľala tance. Harry sa pýtal na baby, Zayn a Louis na módu a jediný Liam na samotný film.
„Pýtate sa akoby som bola v Indii. Však ste v NY boli!“ odpovedala som so smiechom.
„Ale nie na natáčaní nového Step up,“ odvrkol Zayn. V pozadí buchli vchodové dvere.
„S kým voláte?“ počula som Nialla. Pri jeho hlase mi stislo srdce. Prosím nech sem nejde, prosím, prosím, prosím...
„S Alyou,“ odpovedal Liam opatrne. Chvíľu bolo ticho a potom som počula kroky na schodoch.
Na moment mi odľahlo. Síce na druhú stranu som ho chcela vidieť. Ne nete som videla jeho vysmiate fotky, ale na všetkých bol jeho úsmev falošný. Poznala som ho príliš dobre.
„Alya... Alya!“ volali na mňa.
„Prepáčte, čo? Zamyslela som sa.“
„Že aký je Channing Tatum naživo?“ spýtal sa Zayn nedočkavo.
„Vysoký a namakaný,“ uškrnula som sa.
„Je vyšší ako ja,“ vypol Louis hruď.
„Možno troška,“ zasmiala som sa na Louiho výraze. Áno na takéto otázky som im odpovedala celý večer.
„Ííííí!“ zvýskla zrazu El, akoby si na niečo spomenula. Všetci sme sa na ňu prekvapene pozreli.
„Zabudla si doma vypnúť sporák?“ uškrnul sa Harry.
„Sklapni!“ Pozrela na mňa. „Veď ty máš 14. narodky!“ Pozrela som na ňu pohľadom a lá are you kidding me...
„A čo s tým?“
„My ti nemáme ako zagratulovať!“
„Ale máte. Po prvé cez skype, twitter a podobne a po druhé budem v Londýne. 14. je odovzdávanie Star Awards.
„Super! Zhrabneme ceny a potom pôjdeme oslavovať víťazstvo a tvoje narodky,“ zajasal Harry.
„Ty by si len žúroval,“ postrapatila ho Danielle, načo zvážnel a začal si upravovať vlasy.
„Tuším si už väčší narcis ako Zayn a to už je čo povedať,“ zažartovala som.
„Myslíš?“ spýtal sa Zayn pochybovačne. Všetci sme sa rozosmiali. Pripadala som si ako kedysi. Chýbal len Niall. Ale ten ma nenávidí... 

3 komentáre:

  1. Ke to.uzasne :D bomba som zvedava.ci sa udobria.:D tajne dufam ze hej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ona sa na tých odovzdávaniach cien stretne s Niallom, že? :P juuuj teším sa :D

    OdpovedaťOdstrániť