štvrtok 9. augusta 2012

Čerta! alias zjedla som mačku...

 Mometálne mám veľmo silno divnú náladu, takže nad nelogickými časťami sa nepozastavujte.

V prvom rade: So sorry, že som tu tak dlho nebola, ale buď som nemala čas alebo ma opustila múza. AVŠAK teraz som bola na 2 týždne liezť a tam sa mi znova vrátila a ja som ju riadne chytila za pačesy - a vzniklo 7 nových častí I Wish pričom 3 z nich sú minimálne raz také dlhé ako normálne (a ceruzky som zmenšila o polovicu). Kedže teraz iwishujem (omg čo to je za slovo???) tak som sa rozhodla že dokončím najprv ju a potom budem pokračovať v Opposites. IW bude mať zatial okolo 50-55 častí (zatiaľ mám napísaných 46 a som v 3/4 hlavnej zápletky).

(Nasledujúce odseky sú úplne odveci a prevažne spolu nesúvisia.)
K tomu nadpisu: Prvá vec nad čím sa nepozastavujte. Proste sú to dva skomolené výroky z dovolenky. Vysvetlenie je o kus nižšie...

Ako prázdninujete? Boli ste niekde? Píšte, píšte, píšte... chce sa mi niečo čítať.

Ja mám napuchnuté nohy z lezečiek a tých otrasných bot, dorezané ruky, polámané nechty, špinavé ruky od blata a hrdze a ani po dvoch dnoch to nejde dole (to mám za to že som jeden jediný krát nezobrala rukavice... tak mi treba :P) a najväčšiu radosť mi spravil obyčajný chleba s kotidž čízom (sa čudujete? po týždni jedenia obschnutých rakusko-talianskych žemlí?) Ale zato som prekonala svoj rekord - 5c/VI (RESPEKT ME!) a kúpila som si totálne úžasné hipisácke  gate - mama ich volá hašišácke(neriešim) chcete foto?

K tým gaťom - zistila som že sa musím/ chcem/potrebujem zmeniť. Takže začína sa zo mňa stávať hipík - áno hrabe mi ale toto myslím vážne. Proste pomaly nachádzam svoj štýl - dlhé sukne, kristusky a idem si nafarbiť prameň vlasov na nejakú šialenú farbu. Lenže akú? Poradte...

Na boku som pridala kontakt na mňa, tak (ak máte otázky a aj keď nie) folowujte, píšte... budem len rada :D

Nedávno som mala divnú náladu a začala som svojich dvoch bratov lámať aby sme išli lampingovať :DD Len directionerky pochopia :D ale na druhý deň prišiel môj 7 ročný brat, že poďme lampingovať. Som myslela, že umrem. A druhý brat ma prekvapil kolko toho o 1D vie (fajn sústreduje sa na Harryho (a povedal o ňom že je metroš - Matíísek chceš svoju ruku??) a Caroline a už to vykvákal aj babke, ktorá absolútne nechápala :P).

Viete ako sa hovorí: Povedz včela. Včela. Bum do čela. No tak v našej bláznivej nálade z toho vzniklo: Povedz včela. Včela. Maďarská predkapela... (ďakujeme skupine horkýže slíže) a potom: Pyžamo. Obleč si pyžamo... A finally môj dedko skomolil: Pyžamo. Maďarská predkapela... Teraz mi to nepríde až také vtipné, ale vtedy sme sa na tom išli ušúlať na slíže makové (alebo horkýže).

Mama nás odfotila s tabuľou kde bolo dole napísané ALL DIRECTION. Čo prvé vám napadne?? Mne tiež. Keď nájdem foto možno aj dám.

Jeden deň som pri lezení uvidela chalana čo vyzeral ako Cody Simpson (čo poznáte viete, čo nie: uuuuu, guuugl (hej to je zo šmolkov)).

Okay, ešte jedna vec s 1D: Vyliezli sme jednu ferrattu (nerieš ak nevieš :D) a hore dal tatko foťak nejakému chlapovi aby nás všetkých odfotil. A ten chlap potom povedal, že je z Írska. Čo vás napadne ako prvé tentokrát??? No ja som sa usmievala jak debil, ked som to počula :DDD

Túto dovolenku som úplne fičala na soundtrackoch z Narnie. Ked som ich počuvala usmievala som sa jak retardovaný tuleň. Čo už. Ale ten film vždy bude moja srdcovka :) a zrejme si ho teraz znova pozrem :P

Ušila som si tašku! Vlastne som ju šila od februára, ale zostala som s babkou do 2 rána hore len aby sme ju došili. Je obojstranná - z jednej strany fialova s ružovou stužkou a z druhej strany ružová s fialovou stužkou. Chcete fotky???

No a na záver zopár záderov:

Ruky mám vyťahané ako papagáj... síce... papagáj nemá ruky. Tak potom ako gorila.
 
Vždy poslúchajte ženský inštinkt, je lepší ako rakuske mapy. A ked sa náhodou pomýli tak aspoň nedostanete hubovú polievku.
 
 Po rozhovore aké sú následky porážky: Ja som dilino aj bez porážky.(Toť moj milovaný braček Matísek)
 
 Pri ceste zbadáme somára a Matúš (7 rokov) zadre: Aha to je Matejov (12) brat!
 
Vytiahol som 5-ku a teraz si dám 12... čapovanú.
 
...to dievča čo tam liezlo... no tak ten smrádek krpatý 3-ročný...

Okolo 12 ležím v posteli a myslím že všetci už spia. Pod oknom začne vykrikovať pripitá rakúska mládež a zrazu moj brat: Ožratý dedinčania!

Mama: Čerta! Gumičku nemáš požičať? 
Ja: No neviem, či čert nosí gumičku...

Brutálny strmák - po schodoch.
Ja: OMG prečo som si dala tú slaninu a nektarinku a kávu a vajce? Cítim sa akoby som zjedla mačku. (Že sa vôbec čudujeme...)

A troška z detskej nevinnosti:  
Mami prečo žmurkáme? pýta sa Matúš. (Mama mu to vysvetlí a brat sa na chvíšu zamyslí)
 Takže ked sa napijem tak troška vody ide do očí a zvyšok do brucha?

Viem, som trápna. Číta to tu niekto vôbec? Ak hej dajte koment, nech sa nenudím.
Časť bude zajtra, bo po vstávaní o 5 ráno nemám bunky a budem sa snažiť pridávať pravidelne...aj keď... od pondelka mám lezecký tábor (čím ja budem v tej posratej škole písať?) potom idem k babke ale tam majú net takže možno niečo dostanete. A cez tábor som si povedala že vás už nesmiem zanedbávať. Aber po babke idem na svadbu takže ten víkend nič nečakajte (okolo toho 25.) a potom som už celá vaša. Tešíte sa??

1 komentár:

  1. Ahoj! :D Už som si myslela že si na nás zabudla :D
    Tak no prvá polovica prázdnin bola pre mňa dosť nudná lebo som v podstate stále iba doma bola :/ Ale teraz už sa to nejako zlepšilo :D Na dovolenke som nebola :/ :D Nevadí no, prežijem :D
    No takže chcem všetky fotky vecí, ktoré si spomínala :D Hlavne tú tašku by som rada videla :D Ale aj tie gate :D A tie vlasy neviem. Podla toho akú maš svoju farbu vlasov :D
    Mm.. ty asi rada kombinuješ chute, že ? :D A to s tým žmurkaním to je najlepšie :D :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť