utorok 14. augusta 2012

I Wish 38 (1/2)

Normálne ste ma prekvapili, že ste to dali tak skoro :) 
Dnes som viac napísať nestihla, lebo ten tábor ma úplne vyšťavuje. Je druhý deň a ja mám prsty na franforce. No dosť o mňe :P
Touto časťou (+ 2/2) sa pomaly dostávame k hlavnej zápletke. So enjoy! A nezabudnite na min. 4 komentáre :)
Dva dni pred Silvestrom prišli chalani späť do Londýna. Mama hneď využila šancu a konečne sa naživo zoznámila s Niallom a ostatnými bláznami. Neviem prečo, ale hneď ráno ako prišla označila ho ako svojho „potenciálneho budúceho zaťa,“ a už ho inak nenazvala. Úprimne povedané bolo mi to trocha trápne. Našťastie na druhý deň odišla a ja som sa nemusela obávať, že sa prekecne alebo vytiahne nejaký ďalší trapas z môjho detstva.
„Nebola taká hrozná ako si hovorila,“ povedal mi Niall pri ceste k nim.
„Nieee, vôbec,“ zatiahla som ironicky.
„Náhodou bola milá,“ obraňoval tú bláznivú puberťáčku, ktorá sa nazýva mojou mamou.
„Okej, kašlime na to. Poďme im pomôcť pripraviť tú párty,“ navrhla som radšej. Vošli sme dnu, kde všetci niečo robili a naháňali sa.
„Hej! Ľudia! Silvester je až zajtra,“ zvolala som.
„Tiež nechápem. Nech si to Harold robí sám,“ hnevala sa Danielle.
 „Okrem mňa a Dan tu nikto nič nerobí,“ pristavila sa pri nás aj Eleanor.
„Keď tu zostanem rovnaký osud postihne aj mňa, že?“ zamyslela som sa a baby prikývli. „V tom prípade si vezmite veci a ideme na nákupy.“ Obidve sa s úsmevom zdvihli a odišli.
„Čo?“ spýtal sa Niall.
„Zlatko, je to vaša párty. Nie naša. A aby sme tam boli pekné, musíme mať niečo pekné aj na seba. Takže pozdravuj Harryho a odkáž mu, že my nie sme jeho služobníctvo. Ako chce párty nech si ju spraví sám,“ pohladila som ho po líci, dala som mu pusu a odišla som. Baby boli také šťastné, že sa odtiaľ dostali. Nakúpili sme oblečenie na zajtrajšiu párty a išli sme k El na kávu akurát sme rozoberali nejaký nový módny trend, keď mi zavolal Rayen.
„Ahoj Rayen. Čo pre mňa máš?“
„Prepáč, že ti to hovorím teraz, ale dostala si novú ponuku.“
„Super! Kedy?“ potešila som sa.
„O 3 týždne, ale je to v New Yorku.“
„Čo?“
„Neboj sa. Je to maximálne na 2 týždne.“
„Vieš čo? Ja si to rozmyslím, ok? Dám ti vedieť. Čau.“ Zložila som a vrátila som sa k babám.
„Alya? Stalo sa niečo? Vyzeráš divne,“ poznamenala znepokojene Eleanor.
„Iba som dostala novú ponuku, ale je v New Yorku.“ Baby začali od radosti výskať a ja som sa musela tiež usmiať.
„To je super! Dúfam, že si to prijala.“ Zatvárila som sa rozpačito.
„Nehovor, že si to rozmýšľala nad tým, že by si to odmietla. To neprichádza do úvahy!“ rozhonila sa Dannie.
„Je to česť! Musíš to zobrať,“ pridala sa El.
„Ja...“

6 komentárov:

  1. juchú zase prvý koment! som nejaká úspešná :D :D ale teraz k veci...som zvedavá čo sa v tom New Yorku stane (keď to teda prijme, aj keď je jasné, že to prijme :D) oukej, už dosť :D som unavená, takže ani neviem čo meliem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super! :D teším na ďalšiu :) a prosím keď budeš mať čas pozri sa na môj blog :) http://1dlenka.blogspot.sk/ diki :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super časť, ja som tiež zvedavá čo sa stane... :) A užívaj si tábor... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V New Yorku sa určite niečo stalo :D Inak si to neviem vysvetliť :D Ale inak Super čast! ;) Už sa teším na pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. som neuveriteľne zvedavá, čo bude ďalej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. áách dalsiu ! :) čo bude dalej ? :D

    OdpovedaťOdstrániť