piatok 19. októbra 2012

I Wish - Epilóg

 Okej, stratila som nervy a dala som vám sem ten epilóg, ale nabudúce ak nebudú komenty nedám časť. Proste som sa rozhodla vás vydierať :) 
Po prvej vete ma zrejme zabijete, ale snáď vám to na konci vynahradím :)
PS: Ja viem, že je to krátke :P 
PS2: pokračujem v Opposites ;) 
PS3: Je možné že vám sem hodím nejaký ďalší článok o mojej narcisite (proste nejaké kecy o mojom nudnom živote) takže v prípade nejakých otázok som v dispozícii :) Jednoducho sa potrebujem vyrozprávať a momentálne tu nikto nie je ktorý by bol ochotný to počúvať :P
 
Doštudovala som a naše cesty s Niallom sa kvôli práci rozišli. Ale zostali sme v kontakte. Stále sme bolí kamaráti, ale dospeli sme a uvedomili sme si, že vzťah na diaľku nemá cenu. Ja som sa vrátila do Ameriky a on zostal v Londýne. Po čase ale prerušili všetky kontakty a každý si žil svoj život. Mama sa znova vydala a konečne bola šťastná.
 Prešlo pár rokov a ja som sa natrvalo vrátila do Londýna. V ten deň som si znova prešla všetky pamiatky a spomínala som si na všetky pekné zážitky. Na obed som išla do Nando's ked som zbadala jednu osobu. Podišla som k hnedovlasej postave.
„Konečne na hnedo?“ spýtala som sa pobavene. Niall sa otočil a keď ma spoznal usmial sa.
 Ako sa hovorí: Stará láska nehrdzavie. To iste môžem povedať aj ja. S Niallom som sa znova dala do kopy. Novinári z nás začínali mať chaos. Po roku sme sa nakoniec  aj vzali. Nežili sme ako v rozprávke - šťastne až do smrti. Žili sme spokojne. Mala som prácu čo ma bavila, nádherné deti a milujúceho muža. Pretože aj napriek rôznym prekážkam - a tých som mala v živote dosť - som verila a priala som si, aby sa všetko otočilo. A to sa naozaj aj stalo.
 THE END <3


Ako toto píšem je mi až do plaču lebo s touto poviedkou som vydala aj kus seba. Všetky tie hodiny čo som radšej písala ako sa učila... Táto poviedka mi bude chýbať, lebo bola moja prvá, ale určite nie posledná. Bude mi chýbať, lebo touto poviedkou som si otvorila svet do ríše 1D, fantázie (a jednotiek zo slohu :D) A preto...
...chcem poďakovať v prvom rade Baške, Dominike, Veve, Naty a Lenke, ktoré mi vždy poradili ako ďalej, kontrolovali mi nelogické vety a celkovo mi to celé komentovali :)
...v ďalšom rade ste tu vy, všetky baby ktoré to čítate (tieto moje divné výplody znudenej fantázie). Osobne by som chcela poďakovať Tinush, ktorá mi okomentovala asi každý diel. Katherine, Tanya, Katie, Alex Winslow, Zendaya123, Tins, Aďka, Mať Korgó, Beautiful dreams of 1D, Eli, Domi Gumi a samozrejme všetky moje anonymky :) 
...je tu ešte veľa dievčat, ktoré komentovali a veľmi si to vážim, ale vymenovať vás všetky... bola by som tu do rána :)


(Ona skončila! Ja som ju dopísala! Nemôžem tomu uveriť!) 

5 komentárov:

  1. ono to vážne skončilo? ach jaj... bude mi smutno za tymto úžasnym pribehom :/ ... ale teším sa na dalšie :D aj na ten článok o tebe :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och .. to už je naozaj koniec? .. bude mi to chýbať ale teším sa na ďalšie tvoje výplody fantázie :DD :) a proste je to úžas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento príbeh mi bude chýbať ale všetko sa raz končí :) ale bolo to mega úžasné :D a teším sa na ďalšie :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bude mi to chybat...ale bola uzasna a nieco konci a nieco nove zacina :) tesim sa na to co vymyslis...dakujem za sprijemnenie chvil ked som toto citala :)..uzasne pises, cela story bola genialna :)-Nika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. neverím, že už je koniec tejto dokonalej poviedky... ale teším sa na ďalšie príbehy aj pokračovanie Opposites takže pohni s pridávaním! :D

    OdpovedaťOdstrániť