piatok 21. septembra 2012

I Wish 46

SRSLY??? 2 komentáre?? Nepridám ďalšiu ak nebude aspoň 5!
Čo inak hovoríte na LWWY? Ja ju zbožňujem :) Proste podľa mňa je to jedna z ich naj pesničiek :) A ten klip... zaynster - mňam... také grimasy tam dáva :D je to proste pán :DDD
Ak sa mi podarí pridám časť aj zajtra, lebo cez týždeň akosi nie je čas :) 

Jenna
„Prečo si ju nechcel vypočuť?“ spýtala som sa Nialla asi po hodine mlčania.
Ostatní chalani aj s Danielle a Eleanor odišli. Liam musel Danielle pomaly niesť, ktorej pri pohľade na toľké hadičky a prístroje prišlo zle. Prispel k tomu aj fakt, že medzi všetkými tými prístrojmi a hadičkami ležala jej kamarátka. Zahľadela som sa na Nialla, ktorý sedel na vratkej stoličke.
„Neviem. Najprv mi to prišlo, že ma zradila a bolelo to o to viac, že som si myslel, že práve ona by to nikdy nespravila. Potom mi došlo, že tak ako som sa správal sa mohla správať aj ona keď ma vyfotili na s nejakou fanynkou. A cítil som sa preto strašne hlúpo a neskutočne som sa hanbil.. lenže myslel som, že je už moc neskoro na to aby som to napravil. Myslel som, že ma už nemiluje, ale že ma nenávidí za to že som jej ublížil. Hlavne keď mi poslala ten prívesok, čo som jej dal na Vianoce. Vtedy som od zúfalstva rozlámal prvú vec čo mi prišla pod ruku. Bohužiaľ to bola gitara, čo som od nej dostal.“ Po tvári mu stiekla slza a z hlasu mu bolo cítiť ľútosť. Vyzeral ako muž, ktorý o všetko prišiel.
„Alya ťa nikdy neprestala milovať. Keď odišla do Ameriky zavolala mi aby som za ňou prišla. Ona to psychicky nezvládala. A to čo si hovoril, že ona by to nikdy nespravila, tak to máš pravdu. Alya za tebou prišla a pokúšala sa ti to vysvetliť, ty si ju ale nepočúval, tak sa zbalila a odišla, lebo pohľad na teba ako ju ignoruješ ju moc bolel. Vieš...“ vystrela som si nohy a pohodlnejšie som si sadla.
„Po tom ako zomrel jej otec sa dosť utiahla do seba. Kvôli vlastnému otcovi si vsugerovala myšlienku, že nič netrvá večne a všetko dobré raz skončí. Keď sa spoznala s tebou žiarila ako slniečko. Po dlhej dobe bola šťastná, že má niekoho kto ju neodsudzuje za jej minulosť a za jej zasratého otca. Tým, že si zradil jej krehkú dôveru k všetkým ľuďom si jej tú myšlienku iba podporil. A keď si si uvedomil, že si spravil chybu mal si za ňou ísť a vysvetliť jej to, ospravedlniť sa jej. Vždy radšej neskoro ako nikdy. Keď sa zobudí musíš jej to vysvetliť.“ Pozrela som na jej mŕtvolne bledú tvár. Niall prikývol a ja som vedela, že to splní.
O chvíľu prišla sestra, že môžeme ísť zas zajtra. Išla som do Alyinho bytu a hoci mi ju tu všetko pripomínalo po niekoľkých hodinách prehadzovania sa som zaspala.

Eleanor
Na druhý deň sme znova všetci prišli do nemocnice. Jenna tu ešte nebola. Hneď vybehol doktor Snow, že má dobré správy. Jej stav sa vraj zlepšil a môžeme ju ísť všetci pozrieť. Vysadil jej aj anestetika, takže by sa mala už dnes prebudiť. Niall vyzeral nervózne a po tej malej izbe chodil ako tiger v klietke. Zrejme mal včera pohovor s Jennou. Povzdychla som si. To čakanie je ubíjajúce.

Alya
Otvorila som oči a hneď som ich aj kvôli ostrému svetlu zavrela. Pomaličky som ich znova začala otvárať až kým si nezvykli. Okolo mňa stáli chalani aj s babami a všetci sa tvárili akoby im niekto zomrel. Nikto sa však na mňa nepozeral. Ozývalo sa tu nepríjemné pípanie. Chcela som sa zhlboka nadýchnuť, ale niečo mi v tom bránilo. Natiahla som ľavú ruku, keďže pravú som si necítila a odstránila som si z tváre kus plastu. Dýchacia maska? Kde do pekla som?
„Netvárte sa ako na pohrebe,“ zamrmlala som chrapľavo. Niektorí od ľaku až podskočili ale hneď sa ku mne prihrnuli.
„Bože, Alya! Ani nevieš ako si nás vystrašila! Vieš aký sme mali o teba strach?“ spustili jeden cez druhého. Zostala som zaskočená. Čo som urobila?
„Len dve otázky: Čo som urobila a kde do paže som?“ Ako prvá sa ozvala El.
„Ty si nič nepamätáš? Si v londýnskej nemocnici. Keď si išla na Star Awards vrazilo do teba auto a zrútila si sa do Heraklovej zátoky.“ Zamyslela som sa. Áno, nič som si nepamätala. Iba náraz, bolesť a inak nič. Pomrvila som sa a zabolel ma bok. Zamračila som sa a opatrne som odhrnula perinu. Vyhrnula som pyžamo a uvidela som veľkú náplasť na ktorej bol červený pásik od krvi.
„Ako si sa kotúľala dole, porozbíjalo sa sklo a...“ opatrne mi vysvetľovala Dannie, keď som sa zatvárila nechápavo. Prikývla som a opäť som si ľahla.
„A ruka?“ kútikom oka som na ňu mrkla. Bola priviazaná k posteli – to bol asi dôvod prečo sa ňou nedalo hýbať – a bola v akejsi dlahe.
„Tiež kvôli sklu ale 100x horšie,“ zaváhala Dan. Zatvorila som oči.
„Takže ju nebudem môcť používať?“
„Nie!“ zhrozila sa El. „Teda myslím tým, že budeš, ale zrejme bude celá zjavená.“ Vzdychla som si.
„Super! Fakt sa mi uľavilo,“ zahundrala som ironicky. Pohľadom som si všetkých prezrela. Sedem ustarostených tvárí... počkať... Sedem?! Prebehla som pohľadom po nich znova a pristavila som sa pri strapatých blond vlasoch. Skĺzla som po nich pohľadom a pozrela som mu do očí.
„Niall...“ ušlo mi. Čo tu robí? Myslela som, že ma nenávidí. Ostatní asi pochopili, že by som s ním rada hovorila osamote tak ma opatrne objali a odišli von s tým, že zajtra zas prídu.
Ostali sme sami. Niall si sadol na stoličku a hlavu si chytil do dlaní.
„Alya... ja sa ti ospravedlňujem. Som strašný pako a ľutujem to. Včera som sa rozprával s tvojou mamou a ona mi všetko vysvetlila. Viem, že ma zrejme nenávidíš, ale aj tak sa ťa pýtam: odpustíš mi?“ pozrel na mňa s nádejou.
„Niall ja som si myslela, že ty nenávidíš mňa. A to som nedokázala zniesť, preto som odišla. A o odpustenie by som mala žiadať ja,“ slabo som sa usmiala, ale hneď som sa stiahla, lebo ma zabolela rozbitá pera.
„Samozrejme, že ti odpúšťam. Ale aj tak mám na tom celom viac viny.“
„Nemáš a ja ti tiež odpúšťam,“ pozrela som mu do očí. Jemne sa usmial a stisol mi ruku.
„Ďakujem,“ zašepkal. Potom sa naširoko usmial. „A tá esemeska?“ začala som pátrať po svojom liekmi vytretom mozgu, kedy som mu ja poslala esemesku. Potom mi svitlo.
„Áno myslela som to vážne. A stále myslím...“
„Aj ja,“ naklonil sa nado mňa a vtiskol mi slabý bozk. Vtom dnu vletela sestrička.
„Čo tu ešte robíš? Návštevné hodiny už dávno skončili! A slečna Price potrebuje oddychovať!“ vyhŕkla nahnevane.
„Už idem,“ usmial sa na mňa a znova ma pobozkal. „Vidíme sa zajtra.“ Otočil sa k dverám a otvoril ich.
„Niall!“ zavolala som ešte naňho a on sa otočil.
„Tyler – ten chalan z kaviarne je môj bratranec. A je ženatý.“ Uškrnula som sa pri pohľade na jeho výraz, ale sestrička ho vytlačila von skôr ako stihol niečo povedať. Skontrolovala teplotu a všetky tie blbosti a nechala ma na pokoji. A ja som zaspala s úsmevom na perách.

7 komentárov:

  1. to je také krásne :) len dúfam, že Alya s tou rukou bude môcť hýbať :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super :) rýchlo ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne, konečne budú s Niallom spolu :)) ale dúfam, že Emily bude mať ruku v poriadku! :D prosííííím nech už je dalšia časť! :D strašne sa na ňu teším :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teda nie Emily ale Alya :D som sa trošku domotala :D

      Odstrániť