streda 5. septembra 2012

I Wish 43

OMG! TOTO je asi najdlhšia časť akú som kedy napísala :O trvalo mi to asi 3 hodiny :)
Mama si zo mňa zas spravila otroka a kým sa ona vykecávala so susedmi ja som robila lečo (blééé) a ako ju poznám v robote povie: Včera som robila lečo. Pričom som zas všetko urobila ja.
Okaj ja viem, že nie ste zvedavé na moje trápne výlevy a ste nedočkavé čo som pre vás pripravila tentoraz a hovorím, že budete prekvapené :D So Enjoy!! :) 



Eleanor
„Budeš tam najkrajšia,“ hovorila som Alyi. Stáli sme uprostred drahého londýnskeho salóna a pomáhala som jej s prípravami na Star Awards.
„Nič sa neboj. Vyhráš a večer to pôjdeme oslavovať spolu s tvojimi narodkami,“ pokračovala som a upravila som jej lem nádherných žltočiernych šiat.
„Vieš, že je mi jedno či vyhrám alebo nie. Aj tak... celý tento večer bude úplný kix,“ smutne potriasla hlavou.
„To hovoríš len preto, lebo tam stretneš Nialla. Odstúpila som od nej a prezrela som si ju. Jemná žltá látka sa jej vlnila okolo nôh v dôsledku čoho čierne motýle namaľované takmer pri leme šiat akoby  lietali. Vonku pofukovalo takže to bude mať krásny efekt. Okolo pása mala čierny opasok a na holé plecia jej dopadali plavé kučery. Na nohách mala vysoké čierne loubutinky.
„Aj tak, keď ťa zbadá spadne z nôh,“ spokojne som sa uškrnula.
„Eleanor!“
„No čo! Hovorím len to čo je pravda. Len sa bojím aby sa do teba nezabuchol Louis,“ povedala som naoko smutne.
„Vieš, že by som ti to nespravila,“ zasmiala sa.
„Ale on hej! Okej môžeš zísť z toho podstavca. A okrem chalanov tam aj tak bude veľa iných ľudí. Dannie tam bude tancovať...“ Prikývla a zobrala si malú čiernu kabelku.
„Môže byť?“ spýtala sa zvedavo.
„Si úplne nádherná. Chcem si ťa ešte vyfotiť.“ Vytiahla som mobil a párkrát som ju cvakla.
„Škoda, že nemôžeš ísť so mnou,“ povzdychla si.
„Môžem, ale za nekresťanské prachy a okrem toho mne bude lepšie doma. Spravím si pukance, pozriem si vás v telke a keď to vyhráte tak budem jačať, že ma pravdepodobne vysťahujú. Ale to nie je podstatné! Potom sa vyfešákujem a pôjdeme žúrovať,“ oznámila som jej nadšene svoj plán.
Alya iba prevrátila oči a spolu sme vyšli von, kde ju čakala limuzína. Objala som ju a ona nastúpila. Ja som sa zatiaľ odobrala domov a v mysli som si prehrávala ten večer keď Alya odišla do New Yorku.

„Ahojte,“ pozdravili sme s Dan naraz, keď sme prišli k chalanom. Niall bol zas zavretý vo svojej izbe ako každý večer odkedy sa s Alyou pohádali.
„Zdržali ste sa,“ poznamenal Liam a pobozkal Danielle.
„Boli sme sa rozlúčiť s Alyou na letisko. Odišla na polroka do New Yorku,“ odpovedala som smutne.
„Možno je to tak lepšie,“ zamrmlal Zayn potichu.
„Ako to môžeš povedať?! Niall je tvoj najlepší priateľ a Alya trpí rovnako ako on. Okrem toho Alya nič nespravila. Možno sa stretla s nejakým kamarátom a išli spolu na kávu a novinári z toho urobili príbeh na 3 strany. A po druhé: Alya sa to snažila Niallovi vysvetliť, on ju nepočúval, takže momentálne je vinný on!“ rozhorčila sa Danielle. Ja som iba prikyvovala. Zrazu som si spomenula, že mám ísť ešte niečo urobiť.
„Idem mu to dať,“ povedala som potichu Dan, nevšímala som si nechápavé pohľady chalanov a vybehla som do Niallovej izby.
„Niall?“ opatrne som otvorila dvere. Sedel na stoličke, ruky mal v dlaniach a na stole mal ako vždy plno papierov. Všetko to boli piesne, ktoré ho napadli, ale stratil inšpiráciu. Teraz však bola kopa na stole dvojnásobná.
„Toto ti posiela... niekto. Ty už budeš vedieť,“ dodala som potichu a položila som kľúče a prívesok na komodu. Vyšla som von a zavrela som za sebou dvere. Pomaly som schádzala dole, ale asi v polovičke ma zastavil hluk vychádzajúci z jeho izby. Rýchlo som sa vrátila a opatrne som nakukla dnu. Niall sedel na zemi a okolo neho bola rozlámaná gitara. Potom akoby sa zobudil  zobral kusy gitary a neveriacky na ne pozeral. Vedela som prečo. Bola to gitara, ktorú mu na Vianoce darovala Alya. Nakoniec sa rozplakal. Sedel na zemi v jednej ruke mal kus gitary, v druhej polovičku srdiečka a on plakal ako malé dieťa...

Potriasla som hlavou, aby som tú spomienku vypudila z mysle.
On ju stále miluje.
Aj ona jeho
Prečo nemôžu byť spolu?
Kým som nad tým dumala prišla som k svojmu bytu. Odomkla som si, kabelku som položila na botník a hodila som sa pred telku. Ešte stále išli reklamy, tak som si spravila pukance a prezliekla som sa do teplákov. Aaa už to začína, potešila som sa keď som sa znova usadila. Ukazovali stále viac nových prichádzajúcich, ale Alye nikde. Možno sú zápchy. Potom ukázali chalanov. Louis je v tom saku taký sexy, uškrnula som sa. Chvíľu bol záber na nich a potom išla kamera ďalej. Začala som byť nepokojná. Aj keby bola zápcha, tak by už Alya prišla. Dvihla som preto mobil a vytočila som jej číslo.

Alya
Sedela som v limuzíne a rozprávala som sa so šoférom.
„Slečna a to čo sa písalo o vás a o pánovi Horanovi?“ opatrne sa spýtal.
„V novinách všetko nafukujú. Celé je to nedorozumenie,“ odpovedala som s úsmevom.
„Takže ste stále spolu?“
„Nie... je to moc komplikované.“
„Slečna, ja som 2x rozvedený a až po druhom rozvode som zistil, že mi je lepšie, keď som sám. Možno je to aj váš prípad...“ Usmiala som sa.
„To si nemyslím.“ Chvíľu bolo ticho a potom sa znova ozval.
„Máte to komplikované slečna, ale viete čo? Zatiaľ ste najnormálnejšia celebrita akú som viezol. Všetky ženy sa tu len maľujú a vzdychajú kto bude mať krajšie šaty a muži iba hundrú. A všetci sú rozmaznaný a je im zaťažko čo i len pozdraviť. Potom vystúpia a tvária sa, že sa rozdajú. Vy ste úplne iná.“
„Možno preto, že nie som celebrita,“ rozosmiala som sa
„Tým by som si nebol taký istý,“ zasmial sa aj on a náš rozhovor stíchol.
Vytiahla som z kabelky mobil a otvorila som novú správu. Tak ako veľakrát predtým som naťukala Niallovo číslo a do správy I love you... a potom som ju vymazala. Tentokrát som na tú správu pozerala dlhšie. Povzdychla som si a pozrela som von oknom. Heraklova zátoka. Cesta vedie na kraji útesu a pod ňou je iba strmý kamenný zráz. Keby odtiaľto človek padol, zrejme by to neprežil. Ale aj tak ma toto miesto fascinovalo. 
Znova som pozrela na správu a otočila som sa k pravému oknu... a zbadala som čierne auto ako sa na nás rúti. Na nič som sa nezmohla iba som mlčky pozorovala auto ako do nás vráža, my pretŕhame zábrany a rútime sa dole po strmom zráze do Heraklovej zátoky. Kotúľali sme sa a mne sa vypol pás. Kameň vrazil do okna a to sa rozbilo. Vlasy som mala plné skla a lietala som po tom malom priestore ako handrová bábika. Tresla som sa asi o každý záhyb o každú vec v tomto prekliatom aute.
Zrazu som na ramene pravej ruky zacítila neskutočnú bolesť. Šírila sa po celej ruke až po vrchnú stranu dlane. Celú ruku som mala ako v ohni. Cítila som ako sa mi úlomky zo skla z okien a pohárov zabodávajú všade po tele.
Myslela som, že je to môj koniec. Bolesť bola neskutočná. Nakoniec sa auto prestalo kotúľať a ja som zdvihla hlavu. Auto bolo dole hlavou, ja som ležala na plafóne a asi meter predo mnou som uvidela svoj mobil. Ľavou rukou som sa poň načiahla, keďže pravá bola nepoužiteľná a na rozpísanú esemesku som stlačila Odoslať.
Potom som sa odobrala do príjemnej temnoty, pričom moja posledná myšlienka patrila Niallovi.


 Alyine šaty na Star Awards :)

5 komentárov:

  1. Are you fuckin kidding me?:O paneboze to si ako zajoncila?ja mam teraz zaspat?:D OMG :D je to uzasne skvele proste uzas tesim sa na dalsiu cast :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. si robis srandu s tymto spat ??? dalsiu a pridaj prosim aj dalsiu cast opositis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ešteže som to nečítala pred spaním, lebo inak by som ani nespala :D :D bože, som zvedavá, čo si bude myslieť Niall keď si prečíta tú sms, ale dúfam, že sa spamätá a niečo spraví :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neopováž ju zabiť!! si normálna?? šak mne až slzy vyhŕkli...ach,dokonalé....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto je len žart že ? .. toto nemože byť pravda.. ved to takto nemože skončiť .. to by nebolo ono . .a inak je to fantastické :) asi pred hodinou som našla tento blog a úplne som si ho zamilovala :) píšeš užasné :)) a kedy pridááš ďalšiu časť ? :)

    OdpovedaťOdstrániť