sobota 8. decembra 2012

Len tak...

Ako ste si všimli zmenila som pozadie na aktuálnu tému - Vianoce.

Nemám k tomu čo napísať iba ak tie bludy typu - už sa ich neviem dočkať! :)

Dlho som nepridala časť, ja viem (už sa ani nebudem ospravedlňovať a slubovať že sa polepším... nepomôže to :P). Myslím, že chápete že prvoradá je pre mňa škola až potom poviedky (medzitým je esšte 50 ďalších vecí takže preto na ňu nemám momentálne čas). Tento týždeň som ani nemala čas spraviť krstnej darček na narodky, nie to ešte upratovať... Málo spím, veľa sa učím a zrejme sa mi to dnes vypomstilo keď som skoro v kostole odpadla... Never mind... Keď tie kravy učiteľky dajú slohy z angliny aj neminy na jeden týždeň + minimálne dalšie 3 písomky + učiť sa aj na ostatné predmety lebo som ešte z polovice neodpovedala... Už to neriešim. :)

Okrem toho Opposites sa píše oveľa ťažšie ako som si myslela a momentálne netuším ako bude pokračovať :P Ale snáď ma kopne múza.. :D

Viete čo je skvelé na upokojenie sa? Kreslenie/ vymalovávanie mandál :) Momentálne na tom fičím a dole som hodila aj nejaké fotky :)

Minule som pozerala, aké má tatino filmy na USB-čku a bol tam film: How to kill an Irishman. Fakt ma to pobavilo.

Ako inak žijete? Čo ste dostali na Mikuláša? Nakupujete už darčeky? Prosím nejaké komenty nech mám čo čítať... :)

 na biológii :)
ešte nedokončená...



toto nakreslila moja spolužiačka, že "cez víkend som sa nudila" tak som jej ho zobrala - kresliť ako ona tak si pískam :) (sorry že je to dole hlavou - to ten môj rachnutý mobil...)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára