nedeľa 30. septembra 2012

I Wish 47

Ja viem, dlho som zas nepridala ale fakt sa posnažím :)
Nezabudnite na min. 5 kometárov :) 



Niall
To nemôže byť pravda! Kráčal som domov a rozmýšľal som nad tým čo povedala Alya. Takže ja som sa 3 mesiace trápil kvôli svojej debilite. A ublížil som tým aj Alyi. Som proste totálny debil, pomyslel som si. Pred vchodom do nemocnice bolo samozrejme kopa novinárov. Prešiel som okolo nich a nastúpil do auta.
„Ako to šlo?“ spýtal sa Liam a naštartoval. Iba som sa neprítomne usmial.
„Jupí! Cukrová vata je späť!“ zvolal Harry afektovane.
„Sklapni Styles!“ zavrčal som naňho ale úsmev mi z tváre nezišiel. V spätnom zrkadle som zachytil Daniellin pohľad.  Jemne sa usmiala a žmurkla. Vysadili sme Dannie a El a zamierili sme do štúdia. Paul bol naštvaný, že sme neprišli hneď ráno a že sme mu nedvíhali mobil. Vysvetlili sme mu okolnosti a on hneď stíchol.
„Ako jej je?“ spýtal sa opatrne.
„Vyzerá zle ale myslím že jej je lepšie,“ odvetil Liam a odišiel do kuchynky. Paul prikývol a začal sa venovať inej téme – nový album.
Druhý deň sme išli najprv do štúdia, lebo návštevné hodiny sú len poobede. Okolo obeda sme teda išli do nemocnice. Tešil som sa, že ju znova uvidím. Keď sme tam prišli všade vládol chaos. Nechceli nám povedať čo sa deje tak nás začala chytať panika. O chvíľu prišla Jenna a hneď sa išla povypytovať čo sa deje. O 5 minút sa vrátila s meravým pohľadom.
„Je v kóme.“
***
Držal som jej studenú ruku bez života a kvapkali na ňu moje slzy. Doktor povedal, že niekedy keď človek stratí priveľa krvi sa to stane. Bol som tu sám. Jenna sa na ňu nedokázala pozerať, ako nehybne leží a chalanov som poprosil aby odišli. Obväzy v pomere s jej tvárou boli až farebné.
Prečo ona? Prečo ja? Mal som ešte toľko vecí čo som jej chcel povedať. A ona tu teraz leží biela akoby zomierala a mne po mysli behalo jedno veľké PREČO a kopa otáznikov. Dni ubiehali a Alya sa stále neprebrala. Vraj ak nevstane do 2 týždňov tak sa už zrejme neprebudí. Avšak už bola polovica tretieho týždňa. V nemocnici som trávil väčšinu času a často som tu aj prespal. Potreboval som byť s ňou. Pobozkal som ju na čelo a začal som jej potichu spievať jej obľúbenú pieseň.
He takes your hand
 I die a little
 I watch your eyes
 And I'm in little
 Why can't you look at me like that
 When you walk by
 I try to say it
 But then I freeze
 And never do it
 My tongue gets tight
 The words can't trade
 I hear the beat of my heart getting louder
 Whenever I'm near you

 But I see you with him slow dancing
 Tearing me apart
 Cause you don't see
 Whenever you kiss him
 I'm breaking,
 Oh how I wish that was me

 He looks at you
 The way that I would
 Does all the things, I know that I could
 If only time, could just turn back
 Cause I got three little words
 That I've always been dying to tell you

 But I see you with him slow dancing
 Tearing me apart
 Cause you don't see
 Whenever you kiss him
 I'm breaking,
 Oh how I wish that was me

 Feel with my hands on your waist
 While we dance in the moonlight
 I wish it was me
 That you call in your room
 Cause you wanna say good night

 Cause I see you with him slow dancing
 Tearing me apart
 Cause you don't see

 But I see you with him slow dancing
 Tearing me apart
 Cause you don't see
 Whenever you kiss him
 I'm breaking,
 Oh how I wish
 Oh how I wish
 Oh how I wish, that was me
 Oh how I wish, that was me

Po dlhej dobe som mohol znova spievať. Otvorili sa dvere a vošiel Liam s Danielle.
„Niall... poď domov,“ ozval sa Liam po chvíli. „Alyi nepomôžeš, keď sa tu budeš trápiť. Poď domov. Naješ sa, osprchuješ, oddýchneš si...“
„Nie som hladný ani unavený. Aj tak by som nezaspal,“ povedal som zachmúrene.
„Niall...“ povzdychla si Dannie.
„Hneď potom sa môžeš vrátiť. Sestričky ťa aj tak púšťajú bez ohľadu na otváracie hodiny.“
„Tak fajn,“ privolil som po chvíli. Zdvihol som sa a išiel som domov.

5 komentárov:

  1. krásne :) nemám čo dodať...ale dúfam, že ju nezabiješ, lebo potom si ma nepraj! :p

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super :OOO úžas :) už sa teším na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne! ale dúfam, že Alya prežije! musí! dalšiúúú!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. užasne! ďalšiu prosím :D

    OdpovedaťOdstrániť