piatok 6. apríla 2012

I Wish 17


 Som hrozná, ja viem :/ Chcela som novú časť pridať už včera, ale zaspala som :/ Tie prázdniny sú vyčerpávajuce :P No, nebudem tu písať slohy - hope you like it! :D

Zhruba som im vysvetlila choreografiu. Fredy absolútne nechápal, ale ani ma to neprekvapovalo, tanečnice vyzerali, že chápu, ale najviac to zaujalo asi Danielle. Vždy keď sa na mňa pozrela, akoby sa jej zablysklo v očiach. Iba si to nahováraš! Na obed sme skončili a skúšku sme si dohodli až na zajtra. Prezliekla som sa a vyšla som von. Tam stála Danielle. Ako ma zbadala, podišla ku mne.
„Ahoj, nejdeš na obed?“ spýtala sa ma. Nechápala som síce prečo, ale prikývla som. Počas cesty sme sa dali do reči. Zistila som, že si s Dan skvele rozumiem. Vošli sme do nejakej reštiky a objednali sme si. Zrazu sa Dan spýtala: „Ty chodíš s Niallom? Lebo Liam mi niečo vravel, že u teba boli.“
„No hej, boli u mňa, ale Niall... čo ja viem. Akože fakt sa mi páči a keď odchádzali tak mi dal pusu, ale nemyslím si, že by medzi nami niečo bolo.“ Dan sa zasmiala.
„Celí chalani. Raz ti dajú pusu a povedia, že spolu chodíte, alebo ti dajú pusu a nič sa nedeje.“
„Presne,“ usmiala som sa. „Dan? Budeš večer s Liamom?“
„Asi áno. Prečo?“ Diabolsky som sa usmiala.
„Len chcem, aby si im o mne nehovorila. Chcem ich prekvapiť.“ Na moje prekvapenie sa zatvárila rovnako ako ja.
„Áno, prosím. Je to také vtipné, keď ich prekvapíš. Bohužiaľ sa to nestáva často. Vďaka Louisovi. Ten vždy všetko zistí.“ Zasmiala sa. „Zato on ťa prekvapí častejšie ako je možné.“ To som sa smiala aj ja.
„Vidíš? A práve preto to chcem spraviť.“ Chichotali sme sa jak dve bláznivé tínedžerky. Z reštaurácie sme odišli ako najlepšie kamarátky. Potom jej zazvonil mobil. Pri pohľade na meno volajúceho sa jej rozžiarila tvár.
„Liam?“ spýtala som sa. Prikývla. „Máme sa stretnúť, takže ťa opúšťam, aby ťa neuvidel a neskazil prekvapenie.“ Zaškerila som sa.
„Fajn tak zajtra.“ Rozlúčili sme sa a zamierila som k hotelu. Keď som prišla na izbu, osprchovala som sa, vzala som si blok s choreografiou a skúšala som ju ešte vylepšiť. Na večeru som nemala chuť tak som zostala v izbe a volala s mamou. Nakoniec som išla spať, aby som bola čerstvá do nového dňa.
.............................................................................................................................................................
V pondelok sme začali natáčať. Bolo to jednoduché, v podstate sme to iba 2x zatancovali a hotovo. Ako sme dotočili, dohodla som sa s Dan, že prekvapíme chalanov. Prišla som s ňou do štúdia a ona vošla do ich šatne. Dohodli sme sa, že mi dá signál, aby som vošla. Z šatne som počula hudbu. Myslím, že pozerali nový klip Rihanny. Dan ma prezvonila a ja som vošla. Chalani vôbec nereagovali, iba pozerali na telku.
„Ahoj, Alya,“ povedala Dan a veľavýznamne na mňa pozrela. Päť hláv sa otočilo.
„Prekvapenie!“ zvolala som natešene. Niall sa hneď rozbehol a objal ma.
„Chýbala si mi,“ šepol mi tak, aby som to počula iba ja.
„Ja to nechápem. Ako si sa sem dostala?“ Harry vyzeral fakt zmätene.
„Do Londýna, vďaka tvojmu strýkovi, Harry a sem vďaka Dan,“ uškrnula som sa nad ich nechápavými pohľadmi. Hodila som očkom po Danielle. Tá si to zjavne užívala ešte viac ako ja.
„Teraz som zmätený je. Odkiaľ sa poznáš s Rayenom a Dan?“ nechápal Zayn. A tak som im všetko vyrozprávala. Danielle iba prikyvovala a občas niečo dodala.
„Takže ty si v Londýne už skoro týždeň a ani sa ti neuráčilo nám zavolať?“ Louis vyzeral pohoršený.
„Čakala som na správnu chvíľu. A aj tak som nemala čas. Veď sme len dnes skončili nahrávanie.“
„To je jedno. Hlavne, že si tu,“ povedal Niall a objal ma.
„Máte niečo na programe dne večer?“ opýtala sa Dan zamyslene.
„Myslím, že nie. Prečo sa pýtaš?“ Dan sa zaškerila.
„Myslím, že by sme mohli ísť niekam žúrovať.“

2 komentáre:

  1. Hej, to prázdniny vedia.. =D =D No a krásna časť, konečne sa stretli.. =) Teším sa na ďalšiu časť... jak vždy a každý.. =D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Poznáme :D A super časť!! :) Som zvedavá ako to bude pokračovať!! :D :D Rýchlo ďalšiu časť!! :)

    OdpovedaťOdstrániť