pondelok 2. júla 2012

Opposites 8

Pri tejto časti mi trocha hrabalo, takže sa psychicky pripravte :D Tak ale čo sa dá odomňa očakávať :) Zajtra idem na dovolenku, ale časti budú - dnes som si mákla :D Takže do nedele sa s vami lúči Ed Sheeranovsky naladená Kat :P

„Nice to met you again.“ Čumela som na tú esemesku asi 10 minút. Čo mu mám odpovedať? Me too? Hoci nemôžem povedať, že by som z toho bola nejako extra nadšená. A teraz ma ešte aj prebudil.
„Ako pre koho,“ napísala som mu po dlhšom uvažovaní.
„Nešla by si so mnou zajtra von? Neboj sa nie je to rande J.“ Uškrnula som sa.
„Skús si tipnúť.“
„Áno? J
„V tom prípade ma vôbec nepoznáš.“
„Keby si so mnou išla, tak by som ťa spoznal.“ Jaký je drzý. Chlapčisko jedno.
„Fajn, ale nech to neľutujem.“
„Pokúsim sa.“
Odložila som mobil a otočila som sa na druhý bok. Prečo som súhlasila? Nieeeee, čo som to spravila?! Pôjdem s tým namyslencom von! Sakra! No čo sa dá robiť. Nejako to prežijem a budem mať aspoň od neho pokoj.
Zamyslela som sa. Prečo tam ale jedna moja časť chce ísť? Zrejme preto, že si retardovaná a pojedla si moc veľa čokolády. Tá ti nerobí dobre, lebo potom si moc sentimentálne. Blbosť! Čokoláda je moje druhé ja. No nehovor. Okej, ale fakt – prečo tam jedna moja časť chce ísť? Lebo máš rada, keď sa chalan nenechá odradiť? A keď sa napriek tvojim poznámkam snaží pozvať ťa na rande? Zrejme hej. Ale aj tak, mala by si už ísť spať, lebo mu tam pôjdeš s kruhmi pod očami veľkými ako spodné prádlo tvojej susedy. Tentokrát máš pravdu – jej prádlo je megaveľké. A kým som sa rozprávala sama so sebou, na oči mi pomaly padol spánok.
Zobudila som sa na krik z kuchyne. Ťažko som sa zdvihla a odšuchtala som sa k jeho koreňom.
„Fakt nemáte nič iné na robote? Chcem spať.“
„Vera mi povedala, že som retardovaná, lebo som pobozkala chalanov z 1D...“
„Ich fotky,“ prerušila ju Vera.
„No a čo! Sú to oni a tie fotky boli v ich rukách. Chápeš?“
„Chápem,“ povedala som hoci som nemala ani tušenia o čom točí. Otočila som sa na Veru.
„Fakt si jej to povedala?“ Prikývla.
„Give me 5.“ S úškrnom sme si ťapli.
„Ste hnusné!“
„Claudia? Hádaj čo! Dnes mám s Harrym rande.“
„Hej a ja som Zaynova sestra,“ odula sa a odišla. Keby len vedela...
„Fakt? Máš s ním rande?“ opýtala sa Vera prekvapene. Pokrútila som hlavou a dopila som mlieko po Claudii.
„Fúú, už som si vydých...“
„Ideme iba spolu von.“ Onemela.
„WHAT?!“ skríkla neveriacky a ja som jej zapchala rukou ústa.
„Nie tak hlasno. Včera mi napísal a keďže som psychicky narušená a ešte ma nikto neprihlásil na liečenie, súhlasila som. Aspoň ma už potom nebude otravovať.“
„Stále na mňa pozerala s otvorenými ústami.
„V živote by som nepovedala, že by si išla s ním – S NÍM niekam išla.“
„Ľudia sa menia,“ pokrčila som plecia a spravila som si raňajky.
„Vieš, rozmýšľala som či by sme nemohli byť ku Claudii milšie,“ povedala Vera zamyslene zatiaľ čo žula chleba.
Neveriacky som na ňu pozrela. „Ja som na ňu milá.“ Dvihla obočie.
„Iba si z nej rada robím srandu. To je všetko.“ Prevrátila oči.
„Tak by sme si z nej mali robiť menej SRANDU.“ Hodila som na ňu psie oči.
„A kde potom nájdem zmysel svojho života?“
Zaškerila sa. „V chodení von s Harrym?“ Hodila som do nej chleba.
„Ťava,“ naznačila som jej potichu ked do kuchyne prišla Claudia. Chvíľu bolo ticho a potom som sa ozvala.
„Claudia, prepáč, že som si z teba robila srandu,“ ospravedlňujúco som sa na ňu usmiala. Obidve na mňa prekvapene pozreli.
„To nič. Len sa skús trocha krotiť, ok?“ povedala trocha odmerane.
„Jasné.“ Usmiala som sa a Claudia s nechápavým výrazom odišla do izby.
„Mám to brať tak, že si si vybrala to chodenie von s Harrym?“ opýtala sa Vera keď sa za Claudiou zavreli dvere. Hodila som po nej pre zmenu lyžičku, ktorej sa poľahky vyhla.
„Ty si taká krava,“ zakrútila som hlavou.
„Aj ja ťa mám rada.“ Obidve sme sa rozosmiali.


4 komentáre:

  1. Že aká časť :D :D :D Komu smiechu :DDD Len škoda že tam nebolo už aj to "rande" :D Na to sa teším :D Super to je! :D Už aby bola nedela :D A prajem peknú dovolenku :) Kde sa to vlastne chystáš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. do Talianska k jazeru Lago di Garda - ale nejdem tam vylihovať :D chodíme tam liezť :) a vďaka :)

      Odstrániť
  2. uzasna cast :D uz sa tesim na to ,,rande" :D...a uzi si dovolenku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. náádherrááá!!! uži si dovolenku :) :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť