štvrtok 5. júla 2012

Opposites 9

Práve som si uvedomila, že Harry má rad mačky a jej skratka mena ja CAT :DDD Naozaj to nebolo schválne a preto sa na tom o to viac bavím :P Keď si toto čítate, pravdepodobne som uprostred nejakého previsu, alebo (ak je večer, resp. poobede) tak sa čvachtám vo vode :D


Zo smiechu nás vyrušila esemeska z môjho mobilu.
„Ale, ale! Harold ti píše?“ uškrnula sa Vera.
„Ticho tam!“ zavrčala som a prečítala som si ju.
„Prídem pre teba o 4. Okay?“
„Aký si ty chytrý... Adresu ti dať nemienim,“ mrmlala som si popod nos.
„Alečo! Niekto sa k nám snaží dobiť?“ spýtala sa posmešne Vera.
„Má smolu. Ja ho sem nepustím.“ Stlačila som odpovedať a odpísala som mu.
„Pekný pokus. O 4 pred Starbucks.“
„Tak fajn J.“ Chlapec sa zrejme vytešuje už od včerajška.
„Kedy?“
„O štvrtej,“ odpovedala som.
„Takže od jednej ťa môžem pripravovať.“ Odfrkla som si.
„Žiadne také. Nemienim sa 3 hodiny fintiť, len kvôli tomu, že sa mám stretnúť s NÍM.“
„Pri Ollym, Edovi alebo Big Time Rush by ti to nevadilo,“ pripomenula mi.
„Lebo to sú oni a hento je on. A medzi tým je dosť veľký rozdiel,“ poučila som ju.
„Aj tak sú všetci kamaráti,“ namietala.
„To je síce možné, ale nemení to ani zamak to, že Harolda nemám rada.“
„A prečo s ním teda ideš na rande?“ prefíkane sa uškrnula Vera a mne tým vyrazila dych. Fakt som nevedela, prečo s ním idem von, tak som sa zmohla iba na chabé:
„To nie je rande.“ Hodila na mňa pohľad a lá ja viem svoje a začala spratávať po raňajkách. S hundraním som jej pomohla a potom som sa zavrela do izby. Hneď poobede mi naklusala Vera do izby a vyhádzala mi celú skriňu.
„Čo robíš?!“ skríkla som prekvapene.
„Idem ťa pripraviť na rande s Harrym.“ Zvalila som sa na posteľ.
„To nie je rande!“
„Claudii si to povedala inak,“ uškrnula sa na mňa a ďalej sa venovala skúmaniu mojej zelenej blúzky.
Zaborila som si tvár do vankúša. Prečo ja?! Po chvíli som prestala vnímať Verine mrmlanie a dostala som sa do akéhosi mikrospánku.
„Cat! CAT!“ niekto mnou triasol.
„Čo je?“ zahundrala som mrzuto.
„Je pol štvrtej. O polhodinu máš rande s Harrym.“ Vyletela som z postele a schmatla som prvé oblečenie, čo mi prišlo pod ruku. Krátke biele bavlnené šaty so šnúrkami na bokoch ako pri korzete. Našťastie je dnes prekvapivo teplo. Rýchlo som sa obliekla, očesala, namaľovala a schmatla som malú ružovú kabelku cez plece, aby som si do nej nahádzala veci. Zbehla som na chodbu a obula som si moje obľúbené fialové sandále.
„Tú skriňu mi spraceš!“ zakričala som na Veru, schmatla som jej zelený svetrík a vybehla som von.
Našťastie to do Starbucks nemám ďaleko. Bývame v dobrej a hlavne drahej štvrti vďaka Veriným rodičom. Sú strašne bohatí a tento domček jej kúpili len tak. Síce nebol veľký, nemal bazén a neviem čo ešte, ale mne sa tu páči. S Verou som sa spoznala cez twitter a keď som jej po dlhšom dopisovaní si napísala, že idem na výšku do Londýna, navrhla mi bývanie u nej, čo som s radosťou prijala. Claudia je nejaká Verina rodinná známa a myslím, že až na zopár škriepok (hlavne ohľadom hudby) sme celkom kamošky.
O 2 minúty štyri. Uf som tu načas. Vošla som dnu a kúpila som si malú karamelovú kávu, ktorú som si tu zamilovala. Asi za 5 minút sa otvorili dvere a vošiel Harry. Keď ma zbadal, zoširoka sa usmial a prisadol si ku mne. Proti svojej vôli som sa musela usmiať. Aj keď ho možno nemám rada, oblieka sa dobre. Čierne rifle, biela košeľa, konverzy a okuliare – prišlo mi to ako jeho zvyčajný oblek, vzhľadom na to, že som ho takto oblečeného videla asi milión krát.
„Ahoj,“ pozdravil ma.
„Ahoj,“ odzdravila som a dopila som kávu.
„Ideme niekam? Alebo máš niečo iné na pláne?“ Kývol hlavou.
„Niekam ťa zoberiem,“ povedal po chvíli. Zdvihla som sa a išli sme k jeho autu. Ako som nasadala zrazu z neho vypadlo:
„Si krásna.“ A kompletne celý sčervenel. Ja spolu s ním.
„Ďakujem,“ vysúkala som zo seba a zo všetkých síl som sa snažila zadržať smiech. Celá cesta sa niesla v trápnom tichu, ktoré rušilo iba rádio. Mne zatiaľ v hlave behali myšlienky typu: Dúfam, že ma nepredá na orgány.
Asi po polhodine zastavil a keď som vystúpila, to čo som zbadala mi vyrazilo dych. 

6 komentárov:

  1. panebože,chcem pokračovanie!! :D :D skvelé!!
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kráása :) áno preda ju na orgány ! :DD bože ! :DD ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherná... =D =D prosím, prosím, ďalšiu.. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasné!! :) Už chcem rýchlo pokračovanie :) Som zvedavá kam ju zobral na "rande" :D
    Inak na Lago Di Garda som bola, ale ja som tam bola iba vylihovať a člapkať sa :D Ale vyzerá to tam ako pri mori.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť